پایگاه مطالب علمی

وبلاگ دکتر مصطفی پارسا

پایگاه مطالب علمی

وبلاگ دکتر مصطفی پارسا

پایگاه مطالب علمی

مسئول وبلاگ: دکتر مصطفی پارسا

محبوب ترین مطالب

گفتم بدوم

سه شنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۳، ۰۸:۵۲ ب.ظ



 گفتم بدوم تا تو همه فاصله ها را
 تا زودتر از واقعه گویم گله ها را 
 چون آینه پیش تو نشستم که ببینی
 در من اثر سخت ترین زلزله ها را 
 پرنقش تر از فرش دلم بافته ای نیست
 از بس که گره زد به گره حوصله ها را 
 ما تلخی نه گفتنمان را که چشیدیم
 وقت است بنوشیم ازین پس بله ها را 
 بگذار ببینم بر این جغد نشسته
 یک بار دگر پر زدن چلچله ها را
 یک بار هم ای عشق من از عقل میندیش
 بگذار که دل حل کند این مسئله ها را
  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۳/۰۸/۲۰
  • ۴۷۷ نمایش
  • مصطفی پارسا مقدم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی